הרשמה לקורס סקיפרים

עונת האביב בפתח ובשבועות הקרובים יפתחו קורסים חדשים בבית הספר לשייט בלו ווייב תשוט. בחירת בית ספר לשייט בו תלמדו את קורס הסקיפרים לקבלת רישיון משיט 30, הינה בחירה מאד משמעותית, בשבילנו הבחירה בבלו ווייב נראית באופן טבעי כהבחירה הטובה ביותר אבל ריכזנו עבורכם המתלבטים את הסיבות העיקריות לבחור ללמוד קורס סקיפרים אצלנו.

בזכות המקצוענות – בבלו ווייב תשוט מקצוענות היא לא רק סיסמה אלא דרך חיים ואת זה תרגישו מהשיעור הראשון.

בזכות היחס – אצלנו התלמידים מקבלים יחס אישי ואינם נופלים בין הכיסאות , אנו עושים הכל כדי לעזור לכל התלמידים שלנו לסיים בהצלחה את הקורס ולקבל רישיון משיט כשהם באמת יודעים להשיט יאכטה.

בזכות האווירה – בבלו ווייב תשוט נושבת רוח צעירה ורעננה, אצלנו תוכלו להכיר אנשים כמוכם שאוהבים את הים במקום עם אווירה משפחתית שכולם מכירים את כולם.

בזכות המיקום – כיתת הלימוד שלנו ממוקמת במרינה בהרצליה בצמוד למזח או במרינה שביט בחיפה. כמו כן אנו מובילים בכמות התלמידים אשר לומדת את השיעורים העיונים באמצעות פורטל הלמידה המתקדם שלנו.

בזכות היאכטות שלנו – למועדון  יש מעל ל- 12 יאכטות מונוהל ועוד 2 קטאמרנים! הצי מתוחזק במצב מעולה ומשמש את חברי המועדון והחניכים בקורסים.

כל זאת במחיר הוגן ושפוי אז  צרו קשר לתיאום הפלגה

נהנתם לקרוא מאמר זה אבל אתם עדיין מתלבטים? אתם מוזמנים לקרוא מאמר נוסף על מה כולל קורס סקיפרים ומאמר נוסף על איך לבחור בית ספר לשייט לקורס סקיפרים לקבלת רישיון משיט.

sail

הישארו מעודכנים

קבלו ישירות למייל את כל העדכונים, החדשות והידע המקצועי
ביותר מהמומחים לשייט של Blue Wave Tashoot

    אני מאשר/ת קבלת עדכונים והודעות

    דילוג לתוכן